Reklama za pomocą materiałów drukowanych

ego ciepło. Hot-stampingu używa się do uszlachetniania druku, ozdabiania przedmiotów, znakowania, zabezpieczenie druku (zwłaszcza folie holograficzne). Podobne efekty do hot-stampingu otrzymuje się przez zastosowanie cold-stamp

Reklama za pomocą materiałów drukowanych

Wikipedia i Hot-stamping

Hot-stamping zwany również termodrukiem, hot-printem to technika druku z użyciem folii hot-stampingowej i matryc wypukłych wykonanych z materiału przewodzącego ciepło.

Hot-stampingu używa się do uszlachetniania druku, ozdabiania przedmiotów, znakowania, zabezpieczenie druku (zwłaszcza folie holograficzne). Podobne efekty do hot-stampingu otrzymuje się przez zastosowanie cold-stampingu.

Opis folii do hot-stampingu
Folia PET jest nośnikiem warstw:

warstwa rozdzielająca,
warstwa lakieru,
warstwa napylonego próżniowo aluminium,
warstwa klejowa.
Matryca podgrzewana jest do ok. 100 °C. Po zetknięciu matrycy z folią PET rozgrzewa się warstwa klejowa, klej aktywizuje się w miejscach odpowiadających rysunkowi na matrycy i wraz z odpowiednim fragmentem warstwy lakieru i warstwy aluminium pozostaje na drukowanej hot-stampingiem powierzchni.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Hot-stamping


Korzystanie z usług dużych drukarni

Prowadzenie dużej drukarni charakteryzuje się tym, że są w niej wykonywane bardzo duże zlecenia. Niektóre duże drukarnie przyjmują zlecenia pochodzące z całej Polski, dlatego są one obsługiwane także w sposób internetowy. To sprawia, że drukarnia może działać w bardzo sprawny i niezawodny sposób, a złożone w niej zamówienia są bardzo szybko realizowane co wpływa bardzo pozytywnie na poziom zainteresowania usługami konkretnej drukarni.

W dobrych drukarniach pracują graficy i osoby odpowiedzialne za sprawdzenie wszystkich parametrów drukowanego tekstu. Dzięki temu można mieć pewność, że drukowana książka będzie posiadała najwyższą jakość. Trzeba przyznać, że właściciele dużych drukarni bardzo dbają o swoich klientów.


Drukowanie naklejek reklamowych

Naklejki reklamowe projektowane są przez osoby, które fachowo zajmują się wykonywaniem naklejek reklamowych. Znają one bardzo dobrze ofertę sklepu rozprowadzającego naklejki i potrafią wykonywać je w bardzo atrakcyjny sposób. Najpierw muszą przygotować ich odpowiednie projekty, a następnie zająć się ich drukowaniem.

Wszelkie koszty związane z drukowaniem nowych naklejek zostaną oczywiście poniesione przez ich zleceniodawców. Oni także będą odpowiedzialni za samo rozprowadzanie naklejek reklamowych. Trzeba przyznać, że rozprowadzanie naklejek reklamowych może być naprawdę bardzo dobrym sposobem na przekonanie potencjalnych klientów do tego, że warto skorzystać z nowej oferty jednego ze sklepów.